Tedavi alanında uzman hekimler tarafından gerçekleştirilmesi gereken bir tedavi çeşididir. Günümüzde artık tedavisi çok kısa sürede ağrısız ve sancısız bir şekilde gerçekleşen bir hastalıktır. Tabi tedavide tanı ve teşhisin doğru yapılması ve tedavinin de doğru ve etkili bir şekilde yapılması son derece büyük önem arz etmektedir. Merkez kısım ve çevresindeki sert doku çıkarılmadan dışarıda bulunan ve daha görünür vaziyette olan HPV enfeksiyonunu almak tedavi sağlamayacaktır. Konuya ilişkin detaylı bilgiyi nasıl geçer başlığında vermiş bulunuyoruz.

Nasır Nedir?

Tıpta adı “Callus” olan cildin üst tabakasının kalınlaşıp rahatsız edici derecede bir hal alması durumudur.

Çeşitlerine bakacak olursak:

• elde (digital callus),
  • avuç içinde ( palmar callus),
  • ve ayak tabanında oluşan ve ayak nasırı olarak bilinen (plantar callus)

olarak adlandırılmaktadır. Tıp biliminde kendisine bu denli detaylı bir inceleme alanı bulunurlar ve ne yazık ki pek çoğumuz tarafından ihmal edilmekte kimi zaman hiç önemsenmemektedir. Ancak net olarak bilinmelidir ki nasır bir çeşit enfeksiyonun dışa vurumudur. Dolayısıyla görüntü açıdan sizi rahatsız etmese bile sıkça ağrı sızı yapabilmektedir. Üstelik elinizde, avucunuzda ve ayağınızda bir mikropla dolaştığınızı unutmayın.

Neden Olur?

Nasır neden olur? Diye merak edenlerin çoğu ayakkabı vurması, zorlama vb. basit ve tesadüfi etkenlere bağlamaktadır. Ancak işin aslı öyle değildir. Elde ve ayakta bulunan birçok etkeni siğil (verrü) veya kondilomlara sebep olan HPV virüsüdür. (Bu konuda detaylı bilgi almak için sitemizin HPV ile ilgili sayfasını ziyaret edebilirsiniz.) Bu virüsten hızlı bir şekilde kurtulabilmek için mutlaka tedavi olmalısınız.

Tedavide Bitkisel Formüller Etkili Mi?

Nasır tedavisinde de olduğu gibi diğer tüm hastalıklarda bitkisel metotlar asla yeterli olmamaktadır. Modern tıbba ancak destek sınırında kalan bitkisel metotlar ile vakit kaybetmek yerine uzman klinik ve hastanelerden destek almanız oldukça önemlidir. Peki, tüm hastaların istisnasız önce bitkisel formüllerden medet ummasının nedeni nedir? Gelin hep beraber bakalım…

• Muayene, tetkik ve ameliyat kavramı hastaları tedirgin etmeye yeterli oluyor. Tedavi sürecine girmek istemeyen birçok kişi karışım ve ilaçlar ile bu süreci atlatmak istiyor.
  • Özellikle eğitim seviyesi düşük olan yerlerde bitkisel formüllere olan inanç daha yüksek oluyor. Modern tıbbın gerektirdiği kaliteli hizmeti teferruatlı bulan birçok kişi bu etkisiz karışımlar ile hastalığın son evrelere ulaşmasına neden oluyor.
  • Özellikle aktarlarda ya da çeşitli televizyon kanallarında satılan bu karışımlar ekonomik olarak hastalara daha cazip geliyor. Fakat ödedikleri ücretin yanında hastalıklarında yaşanan ilerleme daha büyük bir hüsrana neden oluyor.

Nasıl Geçer?

Cerrahi olarak hizmet verdiğimiz ofisimize gelerek tedavi hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Nasırlardan kurtulmak için cerrahi olarak merkezindeki çekirdekle birlikte sıkıştırılarak alınması gerekmektedir. Aksi halde tekrarlama söz konusu olacaktır. HPV enfeksiyonunu kliniğimizde Radyo Frekansı yöntemi kullanılarak tedavi edilir. Piyasada satılmakta olan bantlar ya da internette, çeşitli eczane ve marketlerde piyasaya sürülen ilaçları hiçbir işe yaramamakla birlikte sonrasında karar verip tedaviye gittiğinizde bu kez işinizi daha da zorlaştırmaktadır.

Radyo Frekansla Nasır Tedavisi

Radyo frekans ile nasır tedavisi günümüzde nasır tedavisi için kullanılan en modern tekniktir. Nasırın çekirdeği ile yok edilmesi gerekli olan operasyon dakikalar içinde tamamlanabilir. Radyo frekans tekniğinin geçmişi lazerden çok daha eskiye dayanır. Lazerle sıkça karıştırılan bu teknikte radyo dalgaları aktif rol oynar. Büyük bir çoğunluğu ayakta yer alan nasırlar üzerinde etkili olan radyo dalgaları çekirdekle birlikte sıkıştırılarak tamamen temizlenir. Çekirdeğinin alınmaması durumunda tekrar etmek riski yüksek olan nasır tedavisi için steril bir klinik ortamını şarttır.

Kliniğimizde başarılı cerrahların bizzat yönettiği operasyona geçmeden önce vakayı tanıma ve uygun tedavi yöntemine karar vermek için ücretsiz muayene gerçekleşir. Muayenenin ardından dilerseniz eş zamanlı olarak cerrahi operasyon hemen başlayabilir. steril edilmiş cerrahide gerçekleşen operasyonda bölgesel uyuşma sağlayan lokal anestezi kullanılır. Hastanın şahit olduğu işlem sırasında radyo dalgaları bölgeye gönderilir. Nasır çekirdeğine kadar tamamen çıkartıldıktan sonra steril edilir ve alan kapatılır. Kısa bir süre üzerine basılmamasının ardından doktorumuzun izni ile aynı gün evinize geri dönebilirsiniz. Görüldüğü üzere iş gücü kaybı yaşatmayan radyo frekansla nasır tedavisi için bizleri aramanız yeterlidir.

Nasır Tedavisi Sonrası

Nasır tedavisi sonrası hastanın gündelik yaşamı kaldığı yerden devam eder. Elbette burada tedavi gördüğünüz kliniğin ve operasyonu gerçekleştiren hekimin deneyimi oldukça önemlidir. Eski usul ameliyatlar sonrasında hastanın belirli bir süre istirahat etmesi gerekirken radyo frekansla nasır tedavisi sonrası yaşam kaldığı yerden devam eder. Bu noktada hastalarımızın hiçbir endişe duymaksızın ameliyatsız nasır tedavisi olarak kabul ettiğimiz radyo frekans yöntemine güvenmeleri ve yaşam kalitelerini düşüren nasırdan kurtulmalarını tavsiye ediyoruz.

Nasır Tedavi Ücretleri

Nasır tedavisinde kullandığımız radyo frekans metodu ücretlendirilirken tüm kesimlerin ekonomik koşulları göz önünde bulundurulur. Sadece nasır değil kliniğimizde uygulanan tüm tedavilerde hasta sağlığı her şeyin üstünde olduğu için adil bir ücretlendirme politikası uygulanmaya çalışılır. Detaylı bilgi ve randevu için kliniğimizin iletişim numaralarından bizlere her daim ulaşabilirsiniz.

ÜCRETSİZ MUAYENE TALEP FORMU

Genel cerrahi uzmanı Op. Dr. Özgür ÇİFTÇİ’den ücretsiz muayene talebinde bulunabilirsiniz. Talepte bulunmak için formu doldurmanız yeterli

İLETİŞİM NUMARALARIM

0530 478 91 52 0212 265 99 99